Saturday, March 29, 2008

A fost odata ...

Istoria unui inceput déjà consumat in urma cu un an si jumatate, mi-a marcat traiectoria vietii si nu m-a scutit de atatea mistere si neclaritati. Spre sfarsitul clasei a 12-a, cand eu aveam alta scena pe care sa imi joc rolul de student, mi-am schitat timid un nou plan ... care mi-a apartinut in totalitate. Orele s-au invartit in spatiul timpului meu si pana la urma …decizia mi-a finalizat-o. Urma sa merg in capitala sa-mi depun dosarul la doua facultati si sa-mi reincep viata departe de inima familiei. Un gand indraznet si transparent s-a instalat in mintea mea, iar intuitia mi-a conrfirmat faptul ca …am fost aprobata la cele doua facultati. Dar nestiinta mea m-a indemnat, ca la o competitie la loto, sa aleg aleatoriu una dintre ele. Facultatea de Sociologie statea scris pe fruntea mea. Am ales…m-am abonat pentru o perioada neprecisa ,la un bilet de calatorie spre capitala, cu ochii si inima lipite de marginea sperantei. Ajunsa intr-un oras al tuturor si paradoxal al nimanui…o lume in care cortina vietii se ridica pentru unii si se coboara pentru altii…imi imaginez o poveste generoasa despre lupta, supravietuire, lucruri simple, idei complicate, decupaje de manifestari si evenimente artistice, oameni cuMinti,emotii nemarturisite, diferente de mentalitate si culturi, explicatii lipite de adevar…concluzii :)…un oras in care mi-am propus sa ma dezvolt pe interior, sa traiesc prin detalii si sa patrund in nemasurata simfonie de curiozitati a balciului bucurestean. Si poate, de ce nu, sa-mi desenez intr-un colt din Bucuresti...viitorul.

3 comments:

taty_ana87 said...

oo..toti am trecut prin asta..si cine nu recunoaste inseamna ca e nesimtit :D..fara suparare

Adelina said...

E bine cateodata sa ne concentram pe ceea este, nu pe ce va fi.Cam greu, nu?
Gandul meu e ca :"e bine sa visezi!", doar sa te trezesti inainte de a cadea pe pamant!

Alexandra said...

se pare ca iti place aici. Sunt multi care nu s-au acomodat si nu au reusit sa vada dincolo de griul monoton, frustrari si agresivitatea orasului. Ma bucur ca tu ai reusit pentru in fond, dincolo de fatada asta dura Bucurestiul are un suflet frumos :P