Saturday, May 3, 2008

Sentimentul este forma cea mai curata a cuvantului....


În timp

Totuşi, eu am văzut o pasăre
care a ouat în timp ce zbura...
Totuşi, eu am văzut un om plângând
în timp ce râdea...
Totuşi, eu am văzut o piatră
în timp ce era.

A avea o casa, de fapt, inseamna a avea un sentiment. Si poate ca ora va avea in toiul ei, o secunda, numita "opreste-te clipa"! Poate ca se va prefectiona ceasul, poate ca se va ieftini timpul. Sentimentul este forma cea mai curata a cuvantului...
Prieteni, voi m-ati intrebat cum as putea sa locuiesc intr-un viitor mai lung decat prezentul. Poate ca acest lucru este (im)posibil in sperante, in nefericita speranta a acelor care sunt de a si fi. E vorba despre fericire, pe care noi am vrea sa o santem, dar ea nu ne este!!!

Trecător

Călăream pe un cal şi deodată-am văzut
că eu sunt calul acela
Şi deodată am văzut că ei doi
galopează pe mine.
Mă învolburam şi deodată
i-am văzut pe cei trei,
când umbra mea din spatele meu
mi-a strigat:
- Eu sunt tu. Lasă-i
pe cei patru să-şi urmeze destinul...
lasă-i!

Nichita Stanescu...

No comments: